برند لنز دوربين مداربسته TAMRON

۵ بازديد

برند لنز دوربين مداربسته TAMRON

در سال 1950 ميلادي شركت تمرون (TAMRON) فعاليت خود را در كشور ژاپن آغاز  نمود . مي توانيم بگوييم كه اين شركت يكي از شركت هاي بزرگ توليد كنندگان لنز دوربين در جهان است . اين شركت داراي لنز هاي باكيفيتي مي باشد و همچنين در حيطه توليد لنز بسيار معروف شده است .

در سال 2014 شركت TAMRON توانست در بين 50 شركت برتر توليد كننده محصولات نظارتي و دوربين مدار بسته به مقام 20 برساند .  

اين شركت محصولات خود را به كشورهاي زياد ديگري ارسال مي كند و همچنين داراي نمايندگي هاي بسياري مي باشد .

در ادامه مي توانيم بگوييم كه محصولات اين شركت داراي دسته بندي زير مي باشد :

دقت داشته باشيد كه اين محصولات با كيفيت مي باشد و همچنين لنز هاي دوربين مداربسته اين شركت  استانداردهاي متفاوتي بين اللملي را داشته اند .

 

رنج قيمت لنز دوربين مدار بسته تمرون (TAMRON)

اگر بخواهيم از نظر قيمتي به محصولات اين شركت اشاره كنيم بايد بگوييم كه در رده بالا بازار مي باشند و همچنين كيفيت بالايي داشته اند . اگر شما هم به محصولاتي با كيفيت بالا نياز داريد مي توانيد علاوه بر استفاده از دوربين مداربسته ميتوانيد از لنزهاي با كيفيت اين شركت استفاده كنيد . مثلا شما مي توانيد از در مراكزي كه از حساسيت بالايي برخوردار هستند  و بايد داراي كيفيت عكس زيادي باشند ، از لنزهاي اين شركت استفاده كنيد .

 

لنز دوربين مدار بسته TAMRON ساخت چه كشوري مي باشد ؟

دفتر مركزي اين شركت در كشور ژاپن قرار داشته است . اگر ميخواهيد محصولات اين شركت را در كشور ايران خريداري كنيد بايد بدانيد اين كار بسيار آسان مي باشد و به راحتي مي توانيد با مراجعه به فروشگاه ها و شركت هاي محصولات نظارتي خريداري كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.